Sunday 7 July 2013

Akty niedoskonałej kobiecości/Naked makes difference

Dawno nie rysowałam. Będą gołe panie na papierze ryżowym. Lubię gołe panie. Ryż również.
Skacowana Wenus w wieku licealnym, z asymetrycznym biustem/Teenage drunk Venus with asymmetrical breasts

Przygnębiona buddystka z miednicą idealną do rodzenia dzieci/Depressed Buddhist with wide pelvis, ideal for producing kids

Samica orangutana rozdrażniona przez PMS/ Female orang-outang, irritated by her PMS

Biały papier ryżowy A5, niebieski długopis/White A5 rice paper, blue pen

4 comments:

  1. Czyżby ulotka-zaproszenie z CSW Cię zainspirowała? :>

    ReplyDelete
  2. Ja ostatnio ćwiczę na martwej naturze, co mnie potwornie nudzi, ale mam poczucie celowości tego, co robię. Powoli nabywam większej swobody w operowaniu ołówkiem w tak zwany prawidłowy sposób- czyli nie trzymając go jak długopis i rysując na płasko z ręką przy papierze. A czasem korci mnie, żeby tak robić, chociaż rozmazuję w ten sposób linie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A akt to chyba tylko mi się raz zdarzył- męski, z żywego modela. P. się zgodził. Ale chyba by mnie zabił, gdybym wrzuciła to na bloga :D

      Delete

- Co robi traktor u fryzjera?
- Warkocze.

read me