Sunday 27 October 2013

czego słucham jak już czegoś słucham

Niedługo po założeniu konta na ask.fm dostałam pytanie o to, jakiej muzyki słucham. Faktycznie nie piszę o tym w ogóle na blogu. Chyba dlatego, że nie uważam muzyki za jakąś kluczową część swojego życia, mogę się przez dłuższy czas bez niej obejść. Co nie znaczy, że nie lubię czasem sobie pośpiewać, potańczyć albo podłożyć jakiejś ścieżki dźwiękowej pod swoją codzienność. No i zaczęłam niedawno rapować (proszę się nie śmiać), więc teraz patrzę na inne teksty jako na potencjalną inspirację. Polecam też tłumaczenie albo naukę piosenek w ramach szlifowania języków obcych - zdarza mi się w ten sposób podłapywać słówka z angielskiego. Poza tym mam obecnie w liceum radiowęzeł, więc nie muszę łazić na przerwach z własną empeczwórką. 
Podrzucam Wam garść utworów, które się do mnie przyczepiły w październiku. Oczywiście filmiki nie są moją własnością, podkradzione z youtube.







Powyższe piosenki to głównie nowości na mojej playliście, bo niektóre utwory wałkuję nieprzerwanie od pięciu lat. Zapraszam również na swój raczkujący last.fm.

1 comment:

  1. Wysłałam ci zaproszenie na last.fm (strzyga123), jak widać gust muzyczny mamy zupełnie rozbieżny :D Cóż, jak by wszyscy lubili to samo, to byłoby nudno na tym świecie (znaczy jeszcze bardziej nudno). Chociaż na co dzień stawiam na mocniejsze brzmienia tudzież klasykę, to doceniam każdego muzyka, który stara się zrobić coś swojego, a nie grać pod publikę.

    ReplyDelete

- Co robi traktor u fryzjera?
- Warkocze.

read me