Thursday 31 October 2013

spis wege knajp w Warszawie

Bycie (bogatą ;) weganką w Warszawie nie jest trudne. Czuję się rozpieszczona ilością miejsc, w jakie mogę pójść i różnorodnością dań, które czekają na spróbowanie. Zdarza mi się recenzować różne knajpy, ale tym razem zrobiłam po prostu suchą listę. Dla siebie, rodziny i znajomych oraz osób zaglądających na tego bloga. Jeśli (jak zwykle) nie będę mogła się zdecydować, gdzie chcę się wybrać na weekendową wyżerkę, zerknę sobie tutaj. Jest to otwarty wpis, to znaczy mam zamiar go aktualizować, kiedy pojawi się coś nowego. Proszę też Was o wrzucanie swoich propozycji, gdyby zdarzyło mi się o czymś nie wiedzieć (chociaż to czysto hipotetyczna sytuacja - gdzie wege jedzenie, tam i ja). Biorę pod uwagę tylko miejsca typowo wegetariańskie lub wegańskie, bo nie lubię bawić się w molestowanie obsługi pytaniami o skład potraw i tłumaczenie, że niestety ryb także nie jadam. Większość z poniższych knajp ma swoje strony facebookowe z aktualnym menu, warto zajrzeć.

     v  Cukiernie
     Ø  Dolce & Vegan (ul. Marszałkowska 115)


v  Indyjskie
Ø  Vega (al. Jana Pawła II 36c)
Ø  Govinda Veg (ul. Nowogrodzka 15)

v  Wietnamskie
Ø  Loving Hut (al. Jana Pawła II 41a/18)
Ø  Au Lac (ul. Chmielna 10)

v  Stołówki/bary
Ø  Green Way (Wola Park, ul. Górczewska 124)
Ø  Green (ul. Szpitalna 6)
Ø  Green Peas (ul. Szpitalna 5)
Ø  SmaczneGo (ul. Wspólna 54a)

v  Marokańskie (hummus & falafel)
Ø  Tel-Aviv (ul. Poznańska 11)
Ø  Marrakesh Café (al. Jerozolimskie 123a)
Ø  Laflaf (ul. Marszałkowska 68/70)
Ø  Mezze (ul. Różana 1a)

v  Fast food
Ø  Krowarzywa (ul. Hoża 42)
Ø  Café Tygrys (ul. Chmielna 10a)

v  Kawiarnio – lunchownie
Ø  Kępa Cafe (ul. Finlandzka 12a)
Ø  W Gruncie Rzeczy (ul. Hoża 62)
Ø  Mysa (ul. Wilcza 40)
Ø  Kubek I Ołówek (ul. Kredytowa 8)
Ø Gruszki Pietruszki (ul. Garbarska 3/5)

v  Restaurancje
Ø  Veg Deli (ul. Radna 14)
Ø Fit and Green (ul. Krakowskie Przedmieście 5) 

v  Inne
Ø  Vege Miasto (Al. Solidarności 60A)
Ø  Lokal Margines (ul. Krucza 23/31)

7 comments:

  1. Nie orientuje się w wege/wegańskich knajpach w Warszawie,ale jak będziesz może kiedys w Katowicach polecam Dobrą Karmę ! (:

    ReplyDelete
  2. Plantacja jest jeszcze, ale chyba nikt tego nie poleca, więc może dobrze, że pominęłaś ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Plantację osobiście w miarę lubiłam, ale z tego, co wiem, już nie istnieje.

      Delete
  3. Nominowałam Cię do Liebstera :) Zapraszam do udziału w zabawie oraz do mnie po szczegóły.

    ReplyDelete
  4. ehh Wawa ja tam nie znam się na miejscach..
    obserwujemy? :)

    ReplyDelete
  5. Jeszcze teraz doszedł Margines :)

    ReplyDelete
  6. Jest jeszcze Biosfeera i Vege Miasto wkrótce znów wystartuje :)

    ReplyDelete

- Co robi traktor u fryzjera?
- Warkocze.

read me